Sunday, March 6, 2011

Serious aku terluka lagi!

Aku cuba buat diri aku happy ngn ko...even kite nie just as skandal je...kau tak nak ada serius relationship kan...but now everyday ko sakit kan hati aku...penah ke aku sakit kan ati ko...pikir lah..masing2 dah besar...sampai bila ko nk jadi cm nie..aku tau lah..aku nie bukan sape2 ngn ko...tp atleast pikir lah..aku penah buat something supaya ko selalu ngn aku...pompuan lain belum tentu sanggup nk buat cm tu lah...ada ke pompuan lain nk bg ko makan sedang ko ngn dia just kawan je...aku anggap ko nie sebahagian dari hidup aku..ko pulak suka2 je buang aku...aku dok makan hati setiap ari sume sebab ko tau tak!penah ke ko pikir kan??tak penah sikit pon...ko suka tgk aku menangis sebab ko kan...??puas aty ko dapat buat aku cm nie...??puas??ko happy bila tgk org sedih sebab ko??aku nie dah xlarat...aku tahu..mmg sakit aku mengundang sakit kan??ye aku tak mampu nk jadi yang terbaik tuk ko...maafkan aku...aku lemah...aku tak sekuat yang ko sangka...jiwa aku kosong..sume sbb terlalu banyak bersabar...dan aku aku mintak maaf sebab buat ko sebagai tempat aku lupakan dia...tak ada niat pon nk buat ko macam tu...aku hanya nk ko tahu...aku sayang ko..aku rindu ko..tapi sume tu hanya tinggal kenangan saja..

No comments:

Post a Comment