Monday, March 28, 2011

I'm thinking about something!

I'm always keep thinking about something..
ok...
let's start with this thing..
i saw alot of girl wearing a "tudung" or "shawl"..
ok..fine..i don't mine if u want to wearing because u want to change towards good..
but i don't even like..if u want to wearing a shawl because u saw alot of girl wearing it..
i don't think it a good idea..okay...
soon or later..when the fashion dah abis...
ok sume org start bukak tudung balik..OMG!
bertudung lah sebab dah sampai seru tuk you bertudung...
jangan lah sebab kan org suruh..sebab fashion..sebab bf..oh..
mmg tak ar..bodoh lah kalau cm tu..
bertudung biar dgn hati...ikhlas...aku pon tak cakap yang aku tak nak bertudung.
just belum sampai masa ye lagi..soon myb aku akan bertudung..insyallah..
yang penting jangan lah anggap kau bertudung tu satu mainan..maafkan lah..
ada lelaki xnk pompuan bertudung..mgkin sbb dia xnk lah jadi hipokrit..
itu yang seharus ye..ada pompuan bertudung nie..dia bertudung bagai..
tapi bila bab2 maksiat..dia org pertama..sebab tu lah ada lelaki tak hormat pompuan
bertudung nie..maaf cakap na..xda niat nk sakit kan ati sape2..
ini jujur dari pihak lelaki...hahaha..padahal aku nie pompuan jugak..
sorry lah..bukan lah aku nak menang kan lelaki..tapi hakikat ye..sorry sgt2.
btw to gurl kat luar sane tu...bertudung tu biar ikhlas...org akan nampak jugak..
so Good luck for ur life..and have a nice day :) peace no war..

No comments:

Post a Comment