Wednesday, March 30, 2011

New story!

I have a new story and really want to share with all of u..
ok..i already leave someone that i do love him..
even not with all my heart..but still love him ok..
but after him...i know someone..he nice guy..funny guy..cute guy..
senang citer he was type of guy i be like it..
he be friend dgn i pun...baru je lagi..
masa kenal dia ni..kelakar actually..dia suka buat lawak..
I happy sgt2 dgn dia..sebab dia jugak aku dah boleh tersenyum balik..
tapi aku still dgn diri aku..aku tak pernah jadi org lain..
ok berbalik pada si dia nie..
aku suka kwn ngn dia.
dia pernah tyn aku.."You sayang i tak"..
ofcoz i sayang u babe..even just as friend...then dia tyn lagi...u nak ke jadi gf i??
sape yg tak jadi gf dia weh..aku pun nak...tapi aku tak sanggup kot...
sebab dia baik dgn aku...yg penting..dia buat aku lupakan masalah aku..
serius..lately nie dia sedih sebab dia teringat kat girl yg selama ini di tunggu tuk jadi gf dia..
but gurl tu dah ada boy lain...mula2 aku tak paham jugak knp dia moody semacam..
aku try tyn dia..dia marah aku balik...tapi xpe lah..aku pon xnk jadi api..aku pun try pujuk dia lagi..but then dia bgtaw..dia bad mood sbb dia teringat kat girl tu...aku pon bg lah semangat kat dia..supaya dia ok balik...sebab dia seorg yg happy masa aku mula2 kenal dia..jadi bila dia sedih cm nie..aku lagi lah bertambah sedih..serius..bila aku dgr dia menangis..aku jadi nak menangis skli...sekrg nie aku menaip nie pun dalam keadaan air mata aku mengalir...
1 hari nanti aku akan g jauh dari tempat and negara yg aku tinggal sekarang nie..
aku pulak akn tinggal kan dia..dia sedih bila dapat tau aku akan g jauh...
berat hati aku nk tinggal kan kwn2 aku..yang penting...aku tak akn pernah lupakan korg..aku syg korg sampai bila2..
u...i nk u tau..kenapa i cakap i xnk jadi gf u...bukan sebab u nie tak sempurna di mata i..
i xnk kehilangan u...i xnk kehilangan kwn yg macam u..i takut..bila i jadi gf u..1 ari nanti kite break up..and dah tak bertegur lagi...i xnk sume tu jadi..i harap u paham..i mmg syg u..i nk u tau sume tu...i tetap syg u walaupun just sebagai seorg kwn i..sejauh mana pun i pergi..u tetap akn jadi kwn i..

P/s:this note for Fahmy Farhan..please stay strong and takecare of urself ok dear..


Salam peluk cium dari Puteri Nissa Ben..

No comments:

Post a Comment