Tuesday, March 29, 2011

It hard for me..


Ok...
Ada something i want share with all of u..
aku nie seorg perempuan yg ketinggian setinggi 179 (5'10)
dah mcm tggi nasha aziz gitu...hahaha..
ok..agak berat aku nie..hahaha..so ada aku kesah kan.
aku tak pernah cakap pon yg aku nie kurus pun..
ada aku cakap ke?mana2?
aku tak pernah cakap kat mana2 lelaki pon ok.
weh isu size nie sensitif actually..mana2 pompuan yg big size sume ye akan terasa..
ok..can u stop asking me my size..yelah..mana lelaki nk awek dia gemuk and tall then him kan?
that's happen to me...u know..if u saw my pic..u will thought i was a beautiful girl with thin body.
no i was not..i'm a plus size girl...do u still want to friend with me?
i guess no...u will never want to be friends with me..
u know what..sometime i proud for myself..because..i still have my family,my friends and other lover also..they always give me support..i love u never end's..
kalau nak kawan dgn aku biar lah ikhlas..sampai bila nk memilih kawan..
hari nie kau memilih nak kawan ngn dia...tak mustahil benda tu akan jadi kat kau jugak.
weh ape2 pun dia tetap hamba Allah sama macam kau..so jangan nak hina org lah sengal!
serius aku mmg benci manusia yg suka nk hina org lain nie..
kau patut pikir lah..dia tak ada ape yg kau ada?
sume ye same je...dia pon ada hati dan perasaan..aku dah byk kali kne di tgglkan sebab kan aku nie gemuk and tggi sgt....weh..kau ingat aku nie ape??sampah ke?
bila kau tgk pic aku...sikit punya kau tangkap cintan...pastu suka kan..then nak knl ngn aku..
ok fine aku knl ko...masa kenal..ayat kau bapak manis dari gula or sugar cane..bila aku cakap aku gemuk ape lah sume..ko cakap.."i xkesah lah u gemuk or what.."
ajak aku jumpa..ok fine...jumpa lah pulak..masa jumpa...peh konon2 lah..ada hal lah..
kne blk awal lah..i ada hal lah ape lancau sume...ok...lepas jumpa...langsung senyap dah..
xcall2 tak msg2..alasan dia..i bz lah ape lah...WTF! kau mmg tak ikhlas nak berkawan ngn aku sebenar ye kan..weh...ye..dulu aku mmg lah menangis bila kne cm tu..tapi skrg nie??
aku pulak yg dah tak kesah..sebab ape...sebab dah lali...aku selalu ckp..sure ke nk kwn ngn aku nie...tak kesah aku cm mana..ok..ko cakap tak kesah kan...so aku ikt je..but esk2 kalau ko jumpa aku..ko tak msg or call aku...aku dah paham bahasa...so xpyh bg taw..ingat..dunia nie bulat lah..
kau pusing balik..ko tetap akn jumpa aku jugak nanti..
tapi serius doh...aku mmg fuck lelaki mcm kau..aku harap sgt2 soon ko pon akan rasa jugak.
such a loser guy...i'm glad because of u...one day i will have the happiness never end..
But u know what...i still can smile..even u hurt my feeling with ur stupid attitude and not gentlemen act..sedih doh kalau dapat bf macam ko nie..memalukan siak..ape2 pon aku tak pernah brubah hanya sebab nak puas kan ati kau..!u r nothing for me..org mcm tu leh g jalan lah weh!tak mati pun kalau tak dapat couple dgn kau..banyak lagi lelaki kat luar sne tu..depa lebih baik daripada hang...so i will be myself even it's hard for me to do..

No comments:

Post a Comment