Thursday, September 30, 2010

Menyampah tahap dewa!

Makin hari..makin menyampah aku kat kau.
mula-mula niat aku nak jugak baik dgn kau..
tak payah nk gaduh-gaduh lagi..
tapi meluat aku tengok perangai kau yang bajet playboy tu..
weh kau dah tak ada duit.
ada hati nak jadi playboy.
bangga gila kau kan..
berkepit dgn ramai betina...
ya..betina tu semua belum kena macam mana kau buat aku..
esok dah kena baru tahu langit tu tinggi ke rendah..
kau kata aku takut dgn kau..
memang tak arrrrrrrrrrr...
giler kelakar sial..
kau memang pandai atur rancangan kan..
bila gf kau buat hal kau dah siap sedia gf sorg lagi..
kau memang pandai..
sayang and cinta tu..
bagi kau..
itu hanya barangan mainan..
tiada harga langsung..
kau ingat kau lelaki..
kau boleh buat anak dara org suka2 je..
weh..kau dah tak ensem..duit pun tak ada..
ada hati nak berlagak..
peeeeeeeeeerrrrrrrraaaaaaaaaallllllluuuuuuuuuuuu mabuk..
kau nk salah kan aku sebab tinggal kan ko kan..
sekarang org dah tahu siapa yg betul2 bersalah dalam hal nie..
org dah tak salah kan aku..tapi org salah kan ko..
perangai kau tak pernah nk berubah kan..
weh malu lah sikit...dah besar perangai kau still lagi mcam budak sekolah rendah doh..
menyesal aku kenal kau...kau betul macam baling tahi kat muka aku...
sebab perangai kau yang macam sial tu...aku yg kne tanggung malu..
bodoh punya jantan..
aku betul meluat dgn perangai and muka ko..
rasa nk ludah muka kau pun ada tau sekarang nie...
kau ingat kau menang??
selepas kau tunjuk depan aku..
yang kau mampu ada gf lain selepas aku..
macam aku kesah..
sebab kau tu loser..
such a big big huge loser...
sumpah..
aku makin benci dgn kau..
kau jgn cakap yg kau tu bagus...ingat!
kau tu such big huge loser...
and aku menyampah kat kau tahap dewa punya..

Wednesday, September 22, 2010

Sunday, September 19, 2010

wanna say

I love to wrote everything in this blog..
u want to why??
because i share my bitter sweet in this blog.
sometime i feel so relief when i..
expressed all my problem in here..
thank because let me put all my feeling in here..
sometime i wrote with my tears..
sometime i wrote with a smile.
hmm.
i'm still heart broken.
but i have to be strong.
i have too..


Saturday, September 18, 2010

Mary J. Blige - Take Me As I Am

McFly - All About You

Take me as i'am

[Verse 1:]
She's been down and out
She's been wrote about
She's been talked about, constantly
She's been up and down
She's been pushed around
But they held her down, NYC
She has no regrets
She accepts the past
All these things they
helped make to make she
She's been lost and found
And she's still around
There's a reason for everything

You know I've been holdin on.
Try to make me weak,
But I still stay strong.
Put my life all up in these songs
Jus so you can feel me.
so you can get the real me

[Chorus:]
So take me as I am,
or have nothing at all.
Just take me as I am,
or have nothing at all.

[Verse 2:]
Now she's older now
Yes, she's wiser now
Can't disguise her now
She don't need
No one tellin her
What to do and say
No one tellin her
Who to be
She's on solid ground
She's been lost and found
Now, she answers to G-O-D
And she's confident
This is not the end
Ask me how I know
Cause she is me.

You know I've been holdin on.
Try to make me weak,
But I still stay strong.
Put my life all up in these songs
Jus so you can feel me.
so you can get the real me

[Chorus:]
So take me as I am,
or have nothing at all.
Just take me as I am,
or have nothing at all.

[Bridge: 2x]
So it's all or nothing at all,
All or nothing at all
Don't you know I can only be me.
(I can only be me, yeah)

[Chorus:]
So take me as I am,
or have nothing at all.
Just take me as I am,
or have nothing at all.

Take me as I am.
Take me as I am.
Said it's all or nothing at all
Said it's all or nothing at all

Just take me as I am,
or have nothing at all. (This is me)
Just take me as I am, (take me as i am)
or have nothing at all.
Just take me as I am, (take me as i am)
or have nothing, nothing at all.
Take me as I am.

Crying every night

Now.
every night i'm crying.
i always miss you.
i always thinking of you.
i know.
i should stop thinking of you.
release all my pain.
let myself happy again like before.
but i cant.
since the day take my life.
u know.
i really miss you.
need you so badly babe.
i feel want to die when i have to forget about you.
i know 1 day i will find my happiness.
i will.
i will wait for the day..
because for me.
nothing impossible.
i believe that.
even i have to cry every night.
is okay.
is okay if i have to cry now.
because soon i don't need to cry every night like right now.
i believe on Allah s.w.t..
soon everything will be change.

Friday, September 17, 2010

Charice - "Pyramid" featuring Iyaz - Studio Version

I'm not strong

I'm totally weak.
i'm not strong enough.
to fight my heart pain.
i need help.
can somebody help me..
i really need help.
where are you babe?
i miss you like crazy..
i really love you..
i know u have her.
i'm alone here..
not body around me.
please.
I really need you again.
why?
why?
why always me..
why me always hurt..?
why not them.
why me?
i'm human being like other human.
why i can't find love so easily..
it hard for me to have someone really love me..
why??
can somebody tell me..

Charice Pempengco - Note to God - TLUC2 30.5.09

Note To God

If I wrote a note to God
I would speak whats in my soul
I’d ask for all the hate to be swept away
For love to overflow

If I wrote a note to God
I’d pour my heart out on each page
I’d ask for war to end
For peace to mend this world
I’d say, I’d say, I’d say

Give us the strength to make it through
Help us find love cause love is over due
And it seems like so much is goin wrong
On this road…… we’re on

If I wrote a note to God
I’d say please help us find our way
End all the bitterness
Put some tenderness in our hearts
And I’d say, I’d say, I’d say

Give us the strength to make it through
Help us find love cause love is over due
And it looks like we haven’t got a clue
Need some help from you
Grant us the faith to carry on
Give us hope when it seems all hope is gone
Cause it seems like so much is goin wrong
On this road we’re on

No, no no no
We can’t do this on our own
So

Give us the strength to make it through
Help us find love cause love is over due
And it looks like we haven’t got a clue
Need some help from you
Grant us the faith to carry on
Give us hope when it seems all hope is gone
Cause it seems like so much is goin wrong
On this road we’re on

No, no no no
We can’t do this on our own
So, So

If I wrote a note to God

Chrisette Michele - What You Do ft. Ne-Yo

Pergorbanan untuk kau!

Ku lihat kanan..

ku lihat kiri..

ku lihat depan..

ku lihat belakang..

ternyata mereka bahagia bersama pasangan mereka.

namun aku di tengah sendirian tanpa teman.

sedih yang teramat aku rasa..

seperti tidak sempurna aku rasa.

nak menangis..

tapi siapa yang peduli.

mereka tidak akan pandang lagi..

namun aku masih boleh berdiri..

tiada sakit..

namun dalam ini sakit..

makan masa untuk dirawat..

siapa yang akan membantu??

biar lah aku sendiri yang merawat luka yang amat dalam ini.

mana cinta??

mana kasih sayang??

mana kesetian?

mana pergorbanan??

cakap mengenai pergorbanan..

manusia sekarang tidak peduli lagi.

kerana bagi mereka itu tidak penting.

eh pergorbanan itu datang dari insan yang cinta kan kau.

kalau bukan aku yang berkorban..

dia yang harus berkorban..

itu membuat kau bahagia.

tidak mengapa..

aku tidak kesah..

kerana cinta aku sudah lama hilang..

aku perlu mencarinya kembali..

aku tidak akan putus asa..

walaupun ia ada di syurga sekali pun..

Luka ini masih berdarah

Aku ingat aku mampu lupakan segalanya..

tapi ternyata tidak.

aku penat menangis..

sebab aku nak perasaan ini pergi jauh-jauh..

jangan datang dekat lagi.

tapi aku tak mampu.

aku nk lupakan semua ini.

perasaan..

cinta..

kasih sayang...

memori dengan dia.

susah betul nk lupakan dia..

kenapa?

kenapa?

dia dah sakitkan aku dengan teruk kot.

so apa lagi yang aku nk ingat.

macam-macam aku rasa bila terlihat gambar dia dgn si dia..

sedih jangan cakap lah kan.

itu dah tentu-tentu aku rasa.

sebenarnya aku masih tak boleh maafkan dia..

aku tak boleh nk terima hakikat yang dah kehilangan dia.

dah lama aku kehilangan cinta itu..

sayang yang tak mungkin kembali lagi.

ternyata aku masih belum sembuh..

aku tak mampu menyembuhkan luka yang terlalu dalam ini..

sakit yang teramat.

semoga aku tabah menempuhi hari2 yang akan datang..

biar apa pun yang terjadi..

aku tetap harus teruskan hidup..

BIAR PUN LUKA INI MASIH BERDARAH..

Puteri Nissa Ben :'(

Tuesday, September 7, 2010

Aku sakit lah weh!

sekarang aku betul2 sakit..
Tapi apa ko kesah kan??
sebab bukan ko yang sakit..
aku yang sakit.
ko happy dengan dia kan??
ko tak peduli lah apa yang aku rasa kan??
ko bahagia ke selepas ko buat aku??
selepas ko musnah kan hidup aku.
ko rasa ko akan terlepas ke??
dekat dunia mmg lah.
dekat akhirat esk.
ko rasa ko akan terlepas,
aku tak akan hukum ko masa ko kat dunia sekarang.
sebab sakit dia kejap je.
ko tggu lah bila ko dah mati nanti.
sakit dia lagi teruk..
sampai ko dah tak boleh nak mintak maaf kat aku.
sedih aku tgk ko.
makin tua makin teruk perangai ko.
ko ngn gf ko pon same je.
eh korg ingat korg leh bahagia??
Tuhan tak akan uji ko?
ko just tggu je bala yg paling teruk ko akan rasa..
ingat!
aku sakit sebab ko..
sebab ko.
sampai ko mati pon aku masih tak akan maaf kan ko.
ingat aku hilang permata aku sebab kan ko.
aku benci ko sampai ko mati!.
mungkin aku boleh maaf kan ko bila ko responsible atas apa yang
ko dah buat kat aku.
ingat!

Saturday, September 4, 2010

Melissa Polinar "Try" (original)

My past make me hurt.

I'm totally lost now.
i still remember the day i put my love in ur hand.
i still cant forget the day u hurt me.
u promise me.
u want responsible everything.
but u totally liar.
because of you.
i have to lie with my life.
lie to every body.
i need my life back.
i hate you so much.
i never want to forgive everything u done to me.
u hurt me.
u destroyed my life..
u happy with her.
but i'm hurt.
i will never forgive you.
will never.
i want you die with no body forgive you.
until the end of the day..
u totally jerk.

Friday, September 3, 2010

My life

My life is nothing without u.
empty without word's.
i know now you happy with her.
happy after you hurt me.
even thought u hurt me.
but i still love you.
in my heart i still want you.
can u images how much i really love you?
i really love you
i hope u will come back to me.
i will do anything to make you with me again.
i really miss you babe.
miss you until i cant love anybody anymore.
my life is bored.
i cant show it.
i just can say it with a word's.
i want to feel like other.
happiness in their life.
smile every time i'm wake up
when i read your message
"hey sayang..i love you"
happy every time i close my eyes.
when you say
"sayang...i always love you"
hugs u when i with you.
kiss you with all in love.
but i know.
that the all dream's.
impossible to come true..
i always wish.
u will with me.
even thought i have to wait you in the heaven..
even if i die i can't let you go.
Because I Love You So Much Much More.