Sunday, March 20, 2011

Selfish Giler Babi!

aku bengang giler ari nie..selama nie aku leh kawal lagi marah aku..
tapi kali nie mmg sakit ati giler babi..
weh..ape yg ko nk ha dari aku kalau ko dah ada betina pukimak tu..
bajet macam bagus sgt je..
call ko setiap masa...mcm xde life sendiri lah kan..
then macam lah xde jantan lain pulak ko nak..
dah tau akak ngn dia..asal ko still nk kat dia..
kate kwan konon...lancau!
kalau dah call setiap masa tu kawan ke pukimak..
kau nie mmg selfish giler doh..
ko pompuan aku pon pompuan jugak..
but asal ar ko nk jadi penting kan diri sdri..
weh kalau btl dia nk ko...dah lame lah dia couple ngn ko..
but dia still lagi ada org lain...kesian ko kan..
kalau aku dapat jumpa ko..aku sound straight je kat muka ko..
weh aku pon gemuk jugak lah...tp life aku xde lah nk call jantan 24/7 je..
mcm xde life btl lah ko pukimak...
mmg kali nie aku mrh giler2 punya...
sebab ko nie makin ari ko menguji kesabaran aku..
weh ko baik xpyh jadi pompuan lah kalau ko ada sikap selfish mcm nie..
baik mampus je lah...ko btl2 buat aku naik angin lah betina...
ko ngn dia sama je lah..xpenah pikir perasaan org lain..ingat ko sorg je yg ada hati??
aku xde lah??
aku patung ke??aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrr....
aku mmg xleh maafkan org yg dah buat aku sakit sangat2 nie..ko ingat..
ko jgn ingat ko leh bahagia ngn dia..
itu doa aku kat ko...

No comments:

Post a Comment