Tuesday, March 22, 2011

Sampai Bila?

Sampai bila awak nak belajar paham perasaan saya..
awak kate saya nie selfish..eh sape kate saya tak paham awak..
sedaya upaya saya nie memahami awak...tahu tak??
awak nak cerita pasal hak awak...habis hak saya yg jugak ada hati dan perasaan nie..
macam mana pulak??pernah ke awak pikir?
awak kata nak berlaku adil antara saya dgn dia...tapi mana??
mana keadilan yang awak cakap tu??tak awak tak pernah berlaku adil dgn saya..
awak kata jangan salahkan dia,..salah kan awak sebab terlalu melayan..
tapi dia tak hati ke??tak ada otak nak pikir??kenapa masih nak mengharapkan awk??
ape ingat saya nie batu ke??xde perasaan??senang2 nak tukar jantan suka2 ati..
jgn sama kan saya dgn pompuan yg tak amik kesah pasal maruah diri dia..
saya cuba buat awak happy dgn saya..ye saya akui..saya mmg happy dgn awak..
kenapa awk tak dgn dia je...??knp awak mesti seksa hati org yg tak salah dgn awak..
awak xtau ke pertapa merana ye dia lepas awak mempermainkan hati dia..
awak tahu tak apa yg org rasa bila awak terlalu ikt kan hati awk tanpa pikir hati org lain.
mereka jatuh cinta dgn layanan awk kat diorg...kalau saya sorg je yang kena..
mungkin saya paham...tapi ini ramai ok..tak perlu lah saya nk bg tau sape..
awak..belajar mengenal hati org...jgn jadi selfish..nanti di sebab kan sikap selfish awak nie..
awak akn binasa kan diri awak sdri..hari nie tak kne tak apa..nanti gah kne baru tau..
masa tu dah terlambat pun..
tak apa lah...sekali lagi saya mengalah dan beri peluang pada awak..
saya undur diri dari life awak..saya dah larat nk menangis..hati saya sakit sgt2..
tapi saya bahagia masa dgn awak...saya pernah berjanji dgn awak kan..
saya tetap akan tunai kan janji saya pada awak...dan lepas itu..antara kita..
hanya di mata saja..saya nak awak janji..jangan sakit kan mana2 hati lagi..
sebab takut nanti bila dia dah xde..awak tak sempat nak mintak maaf..
mungkin sekarang bg awak tak penting maaf tu...tapi esk bila jasad kita dah bercerai dari badan..
kemaafan dari manusia tu sgt2 lah penting...sebab kalau org tak maafkan ape yang kita buat..roh kita tak akan aman..tergantung je nanti..percaya lah..jadi selagi dia masih bernyawa..cepat2 mintak maaf..sebab kita tak tahu bila kita akan mati...buang ego tu jauh2..tak kemana pun..awak..saya sayang awak..tapi saya tetap kne pergi dari hidup awak..sebab awak tak brubah...kalau awak brubah..mgkin saya akan selalu ada dgn awak walaupun kita tak couple..sebab tu lah saya nak awak paham...sampai bila awak nak terus jadi macam nie..saya harap awak paham..kalau betul awak sayang dia..terus kan lah dgn dia..ok..maaf..saya terpaksa undur diri demi nak lihat awak dan dia bahagia..sbb dia tak nak tgk awk bahagia dgn saya..dia nak awk dgn dia..jadi dia tak mengalah..biarlah saya mengalah..

salam sayang dari saya..

No comments:

Post a Comment