Sunday, February 27, 2011

Today is today..

Hari nie aku g kolej..sebab ada klmu idol..mmbr aku masuk..malang ye kawan aku tak menang..xpelah..xde rezeki awak nk menang...after tgk klmu idol...aku gerak g B.b..nk lepak ngn kwn aku...lepas rindu aku kat kawan2 aku..penat aku dok melayan diorg...hahahaha...happy sgt bila dapat jumpa diorg..ye lah dah lame tak jumpa diorg....ok..dalam keadaan aku happy...ada jugak duka ye...aku gaduh ngn si dia....dia asyik bad mood je...tension aku di buat ye...aku xnk gdh lagi terus dgn dia...so aku deside berdiam diri...ok...pastu aku lepak ngn mbr aku kat serambi...then aku lepak ngn someone yg muka dia lebih kurg same macam am..omg!aku amik pic dia curi2...hahaha..sebab aku mmg minat sgt tgk muka dia...aaaaaaaaarrrrrrrr...day by day...aku rasa dia makin dekat ngn aku..macam2 pasal dia aku teringat...dan macam2 pasal dia aku dok rasa dekat je...weh..aku rindu ko lah...!bila lah aku nk lupa kan kau...aku nk kau...tolong lah..someone buat aku lupakan dia...arrrrr...tapi aku sayang dia..can somebody help me..

No comments:

Post a Comment