Wednesday, January 19, 2011

Saya sayang Awak!



Roslan a.k.a Lanz sempoi..
si tembam saya..hehehe...
aku sayang dia sangat2..
walaupun aku sendiri tak pernah jumpa dia..
aku kenal dia dah nk masuk 4 bulan..
dalam diam aku sendiri tak sedar kitaorg masih berkawan walaupun aku dan dia menyepi sekejap..dia nk masa untuk bersendirian..jadi aku pun undur diri...
dia pernah di kecewa kan oleh seorg perempuan yang bagi cinta palsu kat dia..
selama aku kenal dia..aku cuba pulih kan dia..dia pernah menangis kat aku masa dia citer kat aku pasal love story dia ngn pompuan tu..setiap kali dia menangis..aku pun turut menangis..dia nie kadang2 tak reti nk tipu aku..jadi dia mesti akan jujur ngn aku bila aku tyn pasal ape2 pun..
aku sedih sgt bila tgk dia sedih...syg..saya selalu ada tuk teman kan awak..terima kasih sebab hadir dalam hidup saya..saya janji..saya akan jaga awak..sayang awak..buat awak lupakan dia..
awak..saya sayang awak..sampai bila2..

No comments:

Post a Comment