Friday, January 7, 2011

Dulu dan Kini

Dulu...
dia nie selalu buat aku ketawa..
selalu buat aku bahagia..
rindu sgt2 kat dia..
bila dgn dia..
hilang semua masalah..
kdg2 lupa yg aku nie ada masalah..
banyak sgt memori yg aku kongsi dgn dia..
walaupun kami tak lah lama..

Kini..
dia selalu buat aku menangis..
buat aku xhenti pikir kan dia.
rindu kat dia tak penah hilang.
masalah jadi bertambah..
sedih sgt sbb dah tak lagi bersama dgn dia.
tapi ape bleh buat..
dah xde jodoh..
walaupun skrg nie dia selalu buat aku sakit aty...
aku tak penah benci dia..
tak tahu knp aku xleh nk benci dia...
sayang kat dia tak penah hilang..
dah xtau nk buat ape lagi..
sekarang nie..
aku kne banyak bersabar dgn dugaan yg datang.
pasti ada hikmah di sebalik semua nie..

p/s:u mmg comel masa tido...ini je kenangan yg ada..i xnk buang pic nie..sbb even i buang..i tetap ingat u..u kenapa u brubah..i rindu u..walaupun u banyak lukakan aty i..

No comments:

Post a Comment