Sunday, January 2, 2011

I miss you so badly..

Every day..
i feel miss him so much..
like no body business...
sometime rasa macam nk je msg dia..
but for what??
nak sakitkan hati sendiri..
if i miss him..
did u miss me too??
rindu sgt2 kat dia..
rasa mcm nk nangis..
kalau aku citer kat org..
org bukan ye paham pun..
selagi kita tak kena macam org tu kene...
selagi tu lah kita tak paham.
jadi bila dah kena..
baru lah tahu kan..
jgn cakap yang kita akn kuat bila jadi cm nie..
sume org sama je lah..
aku pun paham..kalau org tu ckap dia rindu seseorg tu walaupun dia tak syg org tu..
macam aku..
aku rindu kat am..
tapi aku tak cintakan am..
aku hanya sayang kan dia.
lagi pun kita pun baru je lagi bersama kan..so ape de hal..hmmm..
tapi ape2 pon am..
i miss you so badly babe..

No comments:

Post a Comment