Thursday, January 20, 2011

Gigih!

Gigih sungguh kau berusaha nak sakit kan aty aku..
malang ye terlalu sikit tu..
aku tak kesah lah kan..
kau buat ape2 selagi kau mampu..
aku akan tggu..
aku nk tgk sejauh mana kau leh bahagia dgn hidup kau..
weh jgn ingat kau leh bahagia selepas kau buat org lain merana..
pikir lah..
kita makin ari makin leh pikir dengan matang lah..
xkn lah itu pun aku nk kne bg taw ko..
pikir lah..
pikir..
aku nk ko tau..bukan senang aku nk buang ko dari kotak memory aku nie..
susah tahu tak!
aku tahu kau peduli ape kan.
tapi sebenar ye aku tahu knp ko jadi cm nie..
aku tahu sgt2..
but is ok babe.
i know 1 day u will realize everything..
hanya masa je akan menentu segalanya..
Ya Allah..Kuat kan lah hati ku tuk mengharungi segalanya..amin..

No comments:

Post a Comment