Tuesday, February 22, 2011

i'm crying again.

i'm crying again..
yes i do..
for the long time..
tak sangka aku akn menangis depan my bubu..
yelah mana tak nangis..selama nie aku simpan je kot..
kali nie aku dah leh tahan dah..
aku cakap je ape yang aku nk cakap..
aku betul2 rindu dia..sebab tu lah aku jadi mcm nie..
aku tak nak dia jadi mcm nie..
jadi peneman org..
aku sayang dia..
sayang dia...tak leh nk cakap.....
walaupun aku masih tak mampu nk cintakan dia..aku tetap sayang dia..
tadi dia usap air mata aku..peh..sweet giler kot..
xpenah ada org buat cm tu kat aku..dia lah first time..
dan banyak first time actually aku dgn dia..
aku happy sgt2 bila kenal dia..
aku akui..tak semua org tu perfect...macam tu jugak dgn aku..
dia xnk aku tinggalkan dia..dan dia marah bila aku cakap bukan2 pasal dia..
sayang...i sayang u taw..i xnk menangis depan u tadi..
tapi i xleh nk kawal air mata i..
i xnk kehilangan u..i nk u selalu ada dgn i..
terima kasih sebab sudi bersama dgn i..

No comments:

Post a Comment