Friday, February 18, 2011

Tak Larat!

Makin ari makin teruk pening kepala aku nie..
actually what happen to me..??
something wrong with me..
i need to meet doctor soon..
tolong lah..kenapa lah aku nie asyik tak sihat je lately nie..
Lagi sakit kat hati aku..
aku betul2 sakit..
dah larat nk tanggung sakit tu..
kenapa lah sume nie jadi kat aku??
apa lah dosa hamba Mu ini Ya Allah?
Berikan lah aku jawapan MU Ya Allah..
Terlalu berat sakit ini Ya Allah..
hamba Mu ini terlalu lemah Ya Allah..
tak kala berdiri pun tidak berdaya..
Kau berikan lah aku kekuatan untuk jalani perjalanan hidup ku ini..
dan kau berikan lah aku ketenangan agar aku bisa berjalan di atas jalan yang kau tunjuk kan.
Sayang..i nak u selalu teman kan i..jangan tunggu sampai mata i dah tertutup lalu tidak celik lagi..selagi kita masih ada masa tuk bersama..
Mari lah kita bersama..tak mungkin ada yang lain dalam hati ini..
Bukak kan lah pintu hati mu tuk insan seperti ku..
kerna percaya lah..kau pasti akan menemui kebahagian di dunia dan di akhirat kelak..

No comments:

Post a Comment