Wednesday, February 9, 2011

Malang tak berbau..

Birthday aku dah nk dekat...macam2 benda jadi kat aku..
banyak duka dari suka taw..
m'yedih kan sungguh aku nie..
first..
ari tu aku accident langgar kete org yg berhenti tertiba depan aku.
abis lebam2 badan kaki aku..
second..
aku g kolej nk check result..
ada 2 NC 1 F..pastu semangat nk g kelas..
skli kelas xde...peh..meyerap je..xpe lek lagi.
third..
aku dapat spend time ngn my bubu pon skrg nie..
kejap2 je...sbb lately nie dia bz sgt..
hmmm..aku paham dia nk cari duit..
fourth..
aku sepatut blk kmpg esk..jadi tertangguh..
sbb dady xde duit nk bg aku...sumpah sedih.
janji nk bg..alih2 senyap je..pastu bila aku mintak tadi kate xde duit.
pastu diorg ckp xyh pergi..weh esk birthday aku kot.
tapi asal lah malang sgt nasib aku..
tiap kali birthday aku...benda2 cm nie lah selalu jadi taw..
aku nk celebrate birthday aku kat kampung pun tertangguh sume gara2 xde duit..
hmmm..
yang paling malang...bila tak ada sape pon leh tolong aku..
adik sdri pon xleh tolong aku...
xpe lah...pasnie aku nk berhenti blaja..
and tak sambut dah..aku nk keje..biar puas aty aku..
ape aku leh cakap skrg nie...jgn lah cabar aku..

No comments:

Post a Comment