Sunday, February 20, 2011

I need someone..

I do need someone..
as i told u...
i still cannot forget about him..
omg...
dah berbulan ok..
makin aku try lupakan dia.makin kuat aku ingat kat dia.
aku betul2 nk kan someone yang leh wat aku lupakan dia..
aku sedih sgt2 sbb still xmampu nk lupakan dia..
aku pon dah xtau nk buat ape lagi supaya aku leh lupakan dia..
aku ada jay..tapi aku bukan dgn dia je.
i mean..aku mmg lah setia ngn dia..
just dia ada someone else..
and dia tak sedia nk ada serius relationship..
aku paham tu.
and sgt paham..
tapi macam aku cakap...aku perlukan someone yg betul2 leh wat aku lupakan dia..
jay..please help me..i need you babe..
ye i leh cari org lain..tapi ingat senang ke??
susah kot....i nie nak suka org and sayang org amik masa yg sgt lama..
kne2 pulak nk lupakan org tu..peh lagi lah..kdg2 tu bertahun ok..
so syg...please lah...give me time..and make me forget about him..
i'm totally need u..

No comments:

Post a Comment