Saturday, April 2, 2011

Perbezaan kau dgn aku!

Aku nka citer something yg dah lama aku pendam..
hari nie aku nak bg taw..pasal benda yg hakikat berlaku kat aku..
ok..
first...
aku mmg pernah scandal dgn bf org...nak tahu bape kali??
3 kali ok??

Yang first tu...
time aku umur 18..aku scandal dgn bakal bf org actually...tapi jantan nie menipu aku..so g mam lah...janji aku dah makan kau dulu sebelum gf kau sempat makan...hahaha..

yang second...
time umur aku 19...aku skandal dgn bf org ok..bf org nie..gf dia slalu ada dkt ngn dia tau..but dia still gatal nak scandal ngn aku kan..so do i care..yang penting...BF kau selalu jumpa aku pas dia antar kau balik..dating dgn aku sampai kul 6 pagi...kau mampu??hahaha..sedih doh kau..

yang ketiga nie kan.
yang latest one actually...it happen when i in sweet 20..ok...dia nie scandal dgn aku..tapi byk pulak scandal lain..ok..fine lah kan..xkesah sgt sebenar ye..sebab yg aku tahu dia nie mmg xlah jujur sgt ngn aku...dia byk tipu aku jugak..but dia nie pon ada sorg pompuan yg tergila2 kan dia...hahaha...amik lah..aku pon xnk gdh pasal lelaki nie..

ape yang aku cuba nak sampai kan...walaupun akhir ye kau tak pilih aku jadi gf kau or wife kau..
but aku bersyukur sbb aku nie tak kne tipu macam kau tipu gf kau...kau dok mengatal dgn aku..ada kau bg taw dia??xde kan..kau kuar dgn aku..ada kau bg taw dia??xde kan??sekurg2 ye aku tak kne tipu dgn kau..kau jujur dgn aku pasal byk benda..and aku sgt2 bersyukur sbb aku tak couple dgn penipu mcm kau tu...nasib aku mmg malang sbb xde bf..tp byk scandal..but atleast aku happy dgn life aku...aku tak hidup dgn penipu tuk seumur hidup aku...ala senang citer..aku nak tgk sejauh mana kau kekal dgn dia..just wait and see my dear..u will get it soon...so gud luck with ur life..

p/s:now i have new scandal..he was single..i don't mine if he alot of girl around him..because to me..he always honest with me..and he knew to coax me and said sorry when he do mistake with me...so i think he was a good guy..not like you! never said sorry when u make mistake with me..so u boleh g jalan!to my new dear..i love u..:)

No comments:

Post a Comment