Friday, April 1, 2011

Leh jadi isu pulak!

Aku nak citer something nie..ada sorg mamat nie..dia sakit ati sgt2 sebab girl yg dia minat sgt2 tu tolak cinta dia...senang citer dia ingat sebelum nie mmg xde sape pon tolak cinta dia..sekali ada girl nie mmg berani lah kan..tolak cinta dia..so dia sakit ati giler2 punya lah...hahaha..ko ingat muka ko hensem..org senang2 terima cinta ko..kalau hensem je..tapi perangai macam haram jadah pon xleh jugak lah weh..sebelum nk marah org tyn dia tu dulu...bagus sgt ke aku nie..and btw pompuan tak pandang lah harta and rupa paras nie..yg cm tu most of them is lelaki lah..nk awek yg cun je..
awak tu kaki betina..pikir lah sendiri...ko nak pompuan setia ngn kau..kau sdri tak setia..bodoh sgt2 kau nie..kau nk aku cakap depan2 ke??dah tu bila pompuan tu ada bf..kau bengang..bangang doh ko nie..pastu cakap..baru bf dah bangga..mmg lah dia bangga pon..sebab bukan kau bf dia..weh..dia bangga sebab bf dia tak macam kau..pikir lah sikit..awak tu nak awek baik and cun..so perangai ko pon mesti nak cun lah...jgn lah harap kau akn dapat benda baik kalau kau macam sial..konon2 ada menyokong lah bila kau cakap cm tu..tolong lah weh..serius aku mmg marah giler kat kau..dah xleh tahan baran dah..peduli lah nak cakap ape pon..kau nk ego sgt kan...g lah mampus!!
aku mmg bengang giler doh....sampai aku rasa sedih sgt2..kenapa perangai kau macam nie..please lah brubah..aku xnk kehilangan kau..:"(

No comments:

Post a Comment