Wednesday, April 13, 2011

Hargai.

Bila citer pasal hargai nie..aku pon xtau nk cakap macam mana...hmm..aku selalu nak di hargai olrh insan yg aku syg sgt2..sapa tak kan....kenapa lah kita nie selalu sgt lupa akn pergorbanan seseorg kat kita..senang betul kita lupa kan..sedang kan org tu xpenah mintak di balas..hanya sekadar dihargai dah cukup...yelah..kita xpenah peduli pon..angap benda tu xde ape2 kan..hmmm..
aku sebenar ye..masih tak boleh nak lupakan kisah2 silam aku dengan org2 yg pernah membahagia kan aku dulu..ya..sume tu amik masa nak lupakan..terlalu byk sgt aku nie berpikir taw..sumpah aku hargai kehadiran insan2 nie dalam hidup aku..and aku tak kan pernah lupa kasih syg diorg yg pernah bersemadi dalam hati aku..terima kasih sgt2 sebab pernah buat hidup aku bahagia..aku tak lupakan kan korg..lately nie..aku asyik termimpi2 kan mereka2 yg pernah ada dalam hidup aku dulu..kalau aku boleh bg tau diorg pertapa aku rindu kat dia..aku mmg rindu dia..tapi entah lah..
aku ego..dia pon ego..so sama2 ego kan...nak buat macam mana..tak ape lah..satu ari nanti..aku nak potong ego nie jauh2..aku nak tegur dia..mampus lah ape pon..aku dah tak nak peduli lagi..ape2 pon aku nak cakap...selama aku kenal korg..aku hargai setiap detik kita bersama..tak kira suka or duka..

No comments:

Post a Comment