Saturday, April 9, 2011

I have to go..

Soon i will leave my college..i have to say it..even it hard for me..
i do love my friend's..but what can i said..i do have to go.
Dunia aku dah tak macam dulu lagi..
aku dah tak boleh nk tggu lame lagi..aku dah xlarat nk tgk muka2 org yg buat aku menangis setiap hari..aku mgkin dah tak sekuat dulu..aku hanya mampu kata kan..aku nie lemah dari segi hati..
mana tak sakit bhai..sayang org bagai nak giler..ending dia..aku yg merana..kalau sekali tu xpe..nie dah byk kali pulak..aku mmg rindu kat org2 yg pernah buat aku happy..tapi sekarang dah brubah..
benda dah tak macam dulu lagi kan..aku terpaksa pergi..sebab nie pilihan aku kan..so aku suka tak suka..keputusan aku dah buat..maaf kawan2...aku terpaksa pergi dari tempat tu..and aku nk lupakan kisah2 yg pernah menjadi sejarah hitam dalam hidup aku..dan tak mungkin kenangan indah kita bersama aku nk lupakan...aku pasti akn rindu korg nanti..aku nk mulakan hidup baru..sebab aku tahu...benda yg dah berlaku dulu..tak mungkin aku akn dapat lalui lagi..
awak2..thank sebab pernah jadi kawan rapat saya..pernah jadi kawan terbaik saya..saya tak kan pernah lupakan awak2 sume..jaga diri elok2..belajar rajin2 taw...saya sentiasa doa yg terbaik tuk awak sume...

Salam peluk cium..dari Puteri Nissa Ben :)

No comments:

Post a Comment