Sunday, December 26, 2010

Semua mesti ada sebab..

Kenapa lah kau mesti hadir dalam hidup aku...
mungkin tuk m'gembirakan hidup aku..
ye aku akui...
mmg aku bahagia dgn ko..
kenapa kau harus pergi dari hidup aku..
mesti sebab kau tak mampu nk tinggalkan dia tuk aku.
aku tahu..
semua yg terjadi mesti ada sebab ye kan..
aku tak salahkan kau sorg..
sebab semua nie salah aku jugak.
aku tak sgka semua nie akn terjadi..
mengenali kau..
menyayangi kau..
percaya kan kau..
rindu kan kau..
terlanjur cinta dgn kau..
semua tu jadi tanpa di duga..
aku pun tak mintak sume nie jadi..
kau pon cakap cmtu..
kau pon tak mintak sume nie jadi..
hmm.
aku paham.
aku bersabar dgn segala dugaan yang menimpa diri aku ini..
aku tak mengalah..
sebab mengalah tak dapat apa2..
aku syg kau..
aku tak mintak..
ia dtg dgn semula jadi..
tapi knp kau marah bila ia terjadi..
kau seolah2 menyalahkan takdir yang dah tertulis tu kita..
knp sayang??
kenapa kau harus menyalahkan takdir..
kau tak fikir ke..
mungkin ada sebab Tuhan temui kan kau dgn aku..
mungkin dia nk kita bahagia each other...
Hopefully lah..
aku harap kau paham sayang..

No comments:

Post a Comment