Friday, December 31, 2010

Dara..

Bila cakap pasal dara..
sejuk satu badan bila mengenangkan..
aku betul2 lost kalau nk citer hal nie..
xberani nk buat ape2 statement...
org sibuk dok citer hal nk new year..
aku nk citer hal dara..
xleh nk pikir panjang..pening kepala aku..
aku tau dara tu sangat penting kat lelaki..
hmm..
aku pun tak berani nk kate ape2..
sedih sangat kalau pikir kan..
aku terlalu syg kan diri aku..
tapi kdg2 aku lupa..
ape yg terbaik tuk diri aku..
sggp ke aku biarkan org buat mcm2 kat aku..
sedih sgt..
tapi aku percaya pada karma..
tak mustahil semua tu akan terjadi..
aku selalu terpikir pasal lelaki yg buat anak dara org tu..
pernah tak dia pikir..pertapa sedih ye pompuan tu bila lelaki yg dia sayang.
tabur kan pelbagai janji kat dia..
tapi pastu bila dah dapat..tinggalkan cm tu je..salahkan pompuan atas segalanya..
patut ke..??kalau dia seorg lelaki yg sejati..dia tak kan ckap cm tu..
sedih sgt2 taw..bukan senang nk jadi cm tu..hidup nie macam roda..
ari kau lepas lah buat anak dara org..
esk lusa..sape tahu kne kat batang hidung awak sdri..
time tu nk menyesal pon dah lambat taw..
so selagi kau ada peluang nk bertanggungjawab..
better buat lah..
pastu banyak2 kan lah
bertaubat..selagi pintu taubat tu terbuka..

No comments:

Post a Comment