Tuesday, December 21, 2010

Keadaan boleh berubah sayang.

makin ari makin kelam kabut aku rasa..
makin kusut and serabut kepala aku di buatnya..
nak kne paham pulak situasi sekarang nie.
aku nie org buat macam sampah..
buat aku macam patung tak ada perasaan.
aku nie manusia jugak.
ada hati ada perasaan.
same macam ko jugak.
aku tahu niat ko nk tgk aku happy blk.
aku mmg leh happy.
tapi bila sume nie settle..
peh terbaik doh kau.
kau salah kan aku ats sume yg terjadi antara kita..
percaya lah dah mmg takdir..
aku knl ko.
ko knl aku.
boleh ke aku tak percaya pada takdir..
weh ko tak caya pada takdir ke??
ye mmg benda nie jadi sume tanpa di duga..
aku terima sume ini dengan hati terbuka..
aku tak kan salah kan takdir..
yang kita mmg di takdirkan untuk bersama..
hanya cara tu berbeza..
tak ape lah..
aku kne bersabar je skrg nie..
follow the flow..
macam ko selalu ingat kan kat aku..
aku ingat kata2 ko sampai mati..
aku tak kan lupa...
babe..bukan senang nk buang perasaan yang dah terbina dalam hati nie..
ini perasaan tahu tak.??
bukan ye sampah or barang permainan.
masa yang dah berlalu tu tak boleh nk patah balik..
jgn tyn kenapa aku boleh sayang kat ko..
itu soalan paling bodoh aku pernah dgr bila dah jadi cm nie..
ko bg harapan..mesti lah aku bertambah sayang kat ko lah giler..
bukan senang aku nk buang perasaan aku kat ko..
aku tahu ko sayang aku..
cuma kau ego..kau tak boleh nk pilih aku or dia kan..
weh bukak mata ko..
dia ngh sakit kan ko setiap hari..
sedangkan aku yg ubat kan ko bila ko sakit..
aku sentiasa ada bila ko perlukan aku..
dengar masalah ko..
beri kasih sayang bila ko perlu..
buat kau happy bila kau down..
so mana kau hilang skrg nie..??
kau hilang dalam diri kau sdri sayang.
aku tahu bukan niat kau nk sakit kan aku..
aku tahu sume tu..
aku tahu..
please lah paham.
aku sayang kau dengan ikhlas..
aku akn jadi sama bila kau lepaskan beban nie sume dari aku sayang..
bahagia lah dgn aku..
aku sentiasa menanti kau tuk bahagia bersama aku.
aku tahu kau akan bahagia dgn aku.
aku pasti sayang..
aku pasti akan membahagia kan kau..
marilah ke dalam dakapan aku.
peluk lah aku..
cium lah dahi aku
agar aku boleh merasa kan kasih sayang dan cinta kau.
mengalir ke dalam tubuh ku ini..
aku amat merindui kau..
tolong lah..
aku tahu kita pasti akn bahagia sayang
aku tak akn sakit kan kau macam dia slalu buat..
aku akn jaga kau sebaik mungkin..
aku akn slalu ada di sisi kau bila kau perlu kan aku..
keadaan boleh berubah sayang..
aku pasti boleh..
yakinlah.kita pasti boleh..

No comments:

Post a Comment