Thursday, December 23, 2010

I miss you babe..

I miss him so badly..
dah lama rasanya..tak perasaan macam nie..
rindu kat org giler vavi...
dulu ye lah...
skrg perasaan tu dtg blk..
peh..rindu kat dia nie macam lain je...
aku sdri tak sgka aku leh jadi mcm nie.
ye aku nie ego..
dia pon ego..
ha kne lah kan..masing2 ego..
padahal masing2 sayang..
aku kne buat macam biasa pon sbb aku tak nak nmpk yg aku nie..
betul2 tergiler2 kat dia..
aku kne buat lek je.
tapi dalam hati...rindu yg teramat aku kat dia..
sapa tak rindu...
dah lah baru je lagi bersama..
pastu dah kne berpisah..
mmg lah kan..sakit tu tak lah dalam mana pon..
tapi org yg dgr tu sakit gak..
makna ye sakit lah kan...
dia nk aku jadi kwn je ngn dia pon sbb dia nk tgk aku happy blk mcm dulu..
aku selalu happy dgn dia..
tapi bila mengenangkan dia ada gf...tu yg buat aku jadi emo sgt2..
aku sampai termimpi2 kan dia smlm..
makna ye aku nie btl2 rindu kat dia..
aku tahu dia syg aku..
cuma dia ego..
kdg2 aku slalu tyn..
dia rindu kat aku tak??
macam aku rindu kat dia skrg nie..
hmmm..
ape lah nasib aku nie..
slalu je jadi macam nie..
aku xde niat pon nak rampas bf sape2..
aku btl2 rindu kat dia and syg dia..
just cinta tu xsampai lagi..
hmmm..
kalau lah dia bleh tgk page nie skrg kan bagus..
dia leh tgk pertapa aku rindu giler kat dia..
am..i rindu kat u...sumpah...i xtipu..i nk u..HUK3 :'(
datang lah jumpa i..i nk peluk u..
i nk u macam i mula2 knl u..i happy sgt2 bila dgn u..
i jadi tak happy bila mengenangkan..u bukan milik i..
kalau lah i yg jumpa u dulu..bukan dia..
mesti skrg nie i dah happy giler2..
and bahagia sgt2 dgn u..
I love you damn much Mohd Izaham..

No comments:

Post a Comment