Sunday, December 19, 2010

Kau berubah dengan tiba2..

Tanpa aku duga..kau tertiba berubah..
aku pun tak paham..aku tak tahu apa yang terjadi sebenarnya..
aku rindu kat kau..
aku sayang kau..
kenapa dulu kau bagi harapan..
sekarang kau tarik balik harapan yang kau bagi setinggi gunung.
aku tak sangka kau tak seperti yang aku kenal.
sayang.
kenapa kau berubah macam angin yang berlalu.
kau tau tak aku sakit bila kau buat macam nie.
seolah2 sayang dan kasih aku nie tak ada harga bagi kau.
aku tau aku salah.
aku menagih sayang dari insan yang sudah berpunya macam kau.
bukan niat di hati nk menruntuhkan hubungan yang kau bina bersama si dia.
aku tau aku bersalah..kerana terlalu percaya kan insan yang pandai bermain kata2
seperti mu..ye kalau aku tahu kau akan jadi sebegini rupa.
mungkin aku tak akn dekat dgn mu walaupun seinci...
kerana aku takut aku akn kecewa seperti sekarang..
namun aku masih syg kan kau...
walaupon yang terjadi.
aku tak pernah lupa ape yang pernah terjadi antara kau dan aku.
akn ku simpan semua ini sebagai kenangan kau dan aku.
walaupun pedih yang aku rasa ni dalam..
aku tetap bersabar mengharungi hidup ini...
dan tak akn mengalah demi sayang aku terhadap kau..
percaya lah..
kita pasti akn bersatu sayang..
aku akn tunggu kau tuk selamanya..
love you am..

No comments:

Post a Comment