Friday, February 5, 2010

Sucks!

Hari ini aku teman kwn aku g jmp bf dia..
mula2 mcm best je..
sweet je tgk diorg pegang tgn...
bila tgk diorg..aku pun mula lah sedih..
yelah..aku nie je yg selalu teman kan org g dating..
sedih giler weh..
dah lah g KLCC..
KLCC?
tempat aku g jmp dean n sarah..
tempat tu bg kesan dalam kat aku..
pada mula mcm xnk g..
tapi bila org dah ajak..
pergi je lah..knp aku nk kesah pasal tempat tu..
biar pun aku sedih..tapi aku kne kuat jugak..
g masuk kedai buku kat KINOKUNIYA..
tempat yg bagi aku ketenangan..
bila tengok buku2 kat situ..hati aku lega je..
tapi buat aku ingat kat si dean tu..peh!
tetiba pulak nk menangis..
tapi aku kne kuat kan minda n hati aku tuk terus hidup..
n terus lupe kan dia..
sape xsedih bila org kite syg..n penah bagi kesan kat kite.
pastu kne lupe kan dia..
peh!Tuhan tlg lah hamba mu ini..
beri kan ketenangan dalam hati ku...
amin ya robal alamin..

No comments:

Post a Comment