Sunday, February 7, 2010

Want to kill him!

Hey!
i don't no what i really try to say..
i feel like so sucks..
i'm try to make myself happy..
hang out with my friend's..
chat with busy darling..
spend time on my studies..
forget everything happen..
so jealous when i saw people afford of me..
happy couple..
but not me..
want to cry..
but no more tears to cry..
sometime i can smile..
sometime i feel want to cry..
i miss him..
even i hate him..
i can't stop think bout him...
eh penat lah nk speaking nie..
baik ckp melayu je..
bayangkan lah aku kena lalui hidup nie tanpa dia..
dan aku harus lupa kan dia..
sedang kan itu lah yg paling susah aku nak buat..
kini aku happy hidup sendirian..
aarrr..
aku tipu diri aku sendiri..
aku benci dia sgt2..
benci!
kadang2 rasa nk bunuh dia je..
so aku boleh tenang..
tapi tak mungkin..
apa2 pun..
my life have to go on..
even without him..

No comments:

Post a Comment