Sunday, February 14, 2010

Such A Big LOSER!

Hahaha..
semalam aku lepak dgn kwn2 aku kat sunway..
so kalau dah jmp kwn2 aku yg kaki gosip tu..
ape lagi kan??
gossip time!
so macam2 citer lah..
ktorg story about org2 yg sangat2 Loser..
hahaha..
kelakar giler kot!
ternyata bila dah jmp kwn nie..
citer yg kite tahu sikit2 terus jadi panjang n besar PUNYA!
hahaha..
happy giler lah..
kutuk org yg LOSER nie..
Thankz kepada..
my Gossip Crew..
I love u Guys!<333

Nak tambah citer..
Ternyata si Dean Ramlee nie..
agak poyo jugak kan..
org dok mengata dia tapi dia akan ckp.
ape aku peduli org nak ckp pasal aku..
hahaha..
tapi ape2 pun org xknl gf ko..
so xkesah lah kalau gf ko couple dgn....
SUCH A BIG LOSER!
mcm org kate..
gf dia xknl lagi perangai bf dia yg hipokrit giler babi dpn gf tu..
hahaha..
aku mmg xkesah dah skrg kalau dia xnk aku sekali pun..
weh..
bleh pulak org xsuka kat perangai dia yg kuat menipu tu..
biar padan lah muka ko..
ko buat org..
so biar aku yg berani kan diri tuk lawan ko.
biar pun kudrat aku xkuat sgt..
tapi hati dgn otak aku dah cukup kuat nk lawan ko..
kalau ko nak org respect ko n bersih kan nama ko..
so belajar hormat org n belajar responsible ape yg ko dah buat..
so sorry..
aku boleh tolong bersih kan name ko..
dan buat ko betul2 jadi org yg nampak berguna pada kwn2 ko..
n pada sape2 pun..
tapi ko yg dah salah pilih jalan..
ko pilih tuk malu kan diri ko sendiri kan..
so padan muka lah.
pikir lain kali sebelum buat keputusan..
jangan jadi selfish..
nie lah akibat yer..
malu pada diri sendiri..
so have a bad day for the long time until u die..
XOXO.

No comments:

Post a Comment