Saturday, October 6, 2012

Take a new step to move on.

So bila cerita dongeng nie dah abis..so bukak lah buku baru..now aku dah boleh move on dengan life aku..sebenar ye apa yang jadi nie effect dia kat aku xde lah seteruk mana..sebab aku dah biasa pun org buat aku..org selalu cakap..biar org buat kita..kita jgn buat org..so aku anggap nie dugaan aku tuk jalani hidup bakal datang..setiap hari buat aku kuat nak berdiri berjalan dengan kaki sdri..aku pun tak perlu nak merana just sbb aku tak dapat bersama ngn org yg tak penah peduli kan perasaan aku..cukup lah selama nie aku dah sakit and jatuh..tapi aku mampu bangun berjalan depan kau walaupun aku sakit..tak apa aku bg kau satu pengajaran..dan kau bagi aku pengalaman..so adil kan?skrg nie kau mulakan hidup baru..dengan org lama..aku mulakan hidup baru dengan org baru...jodoh kita mungkin tiada..jadi utk apa aku nak mengharap?walaupun hakikat ye dah bertahun lamanya aku tggu kau..maka terpadam lah sebuah cerita yang kita reka bersama..and akhirnya kau pulang dengan si dia..aku kat snie bersama dengan keluarga tercinta..disebalik sume yg terjadi akn membuat kita lebih matang tuk berpikir..dan matang dalam segi kehidupan..maafkan aku wahai keluarga tercinta sebab aku dah terlalu banyak sangat kecewa kan korg sume dalam diam..maafkan aku wahai keluarga kau..aku tak de niat nak biarkan sume nie terjadi..setiap manusia dicipta berbeza..sbb tu tercipta ye kau aku dan dia..lepas nie org nak bercerita..biarkan saja sbb bagi kita..cerita tu dah berakhir semalam..xtaw lah kot2 ada cerita kita part 2..xlarat dah nk berkata2..muka pon dah xlarat nk pandang..aku akn take step and move on..hello new life wait for me i'm coming..

No comments:

Post a Comment