Friday, October 5, 2012

Random Talk

Hello..i dont mine if u wanna read everything writing..sebab nie benda random kan..so tak kesah lah..dah lama sgt aku tak menaip..so apa yg dah berlalu..aku dah tak pedulikan...apa yg bakal berlaku skrg nie lebih penting dari skrg..penah tak stalk org yg kita sayang??yes i always do..tapi tu dulu..skrg nie syg pon dah xlalu nak stalk..baik aku buat xtaw sudah..oh ya..lately nie aku tak bape sehat..xtaw knp..aku belum pg checkup..asal kan malam je temperature badan aku akn naik jadi panas..so mcm entah lah..xtaw nak cakap apa..hahaha..oohh ya..to who read this..i just want to know..do u love someone betray your love??and do trust he again??i dont know ether u can accept that person again..cuz to me..no more love with u if u betray my love..oh..aku taip nie sekadar meluahkan apa yg aku rasa..tu je..apa2 pon..please bertimbang rasa sikit pasal hak org..

No comments:

Post a Comment