Saturday, October 6, 2012

Cerita Kami

Maka berakhir lah sebuah cerita dan permainan yang aku reka untuk kau aku dan dia..aku disini tak ada niat nak menyakiti mana2 pihak..kdg2 aku bertindak luar dari pikiran aku..aku tak sedar pun apa yg aku buat nie effect dia akn dtg sgt teruk..aku bukan ego nak mintak maaf dari kau..just aku belum bersedia nak maafkan apa yg terjadi..sakit dan perit yg aku tanggung sebelum kau rasa..kepada pendengar dan pembaca sume sila lupakan apa yg aku penah katakan dan sila diam jgn nak tambah cerita yang dah tamat nie..walaupun ending dia aku tak dapat apa2...tapi atleast aku dah berjaya buat dia betul2 setia kat gf dia balik...aku pon tak sgka ada cerita di sebalik cerita..ternyata byk cerita tambahan yg aku sdri tak tahu mana dtg sumber cerita tu..and paling tak sgka..kwn aku sdri yg boleh betray aku..thanks kawan..kau mmg dah "membantu" aku..thanks yang teramat...aku pun dah hilang dia selamanya..so dah xde cerita dah..aku doa kan kebahagian tuk kau dan dia..aku sayang kau even kau benci aku yang teramat..kau boleh terus lupakan aku..aku okay..aku tetap ingat yang kau penah hidup dalam kehidupan lampau aku...dengan lafaz bismillah..aku lepas sume and terima dgn redha..

No comments:

Post a Comment