Friday, September 17, 2010

Luka ini masih berdarah

Aku ingat aku mampu lupakan segalanya..

tapi ternyata tidak.

aku penat menangis..

sebab aku nak perasaan ini pergi jauh-jauh..

jangan datang dekat lagi.

tapi aku tak mampu.

aku nk lupakan semua ini.

perasaan..

cinta..

kasih sayang...

memori dengan dia.

susah betul nk lupakan dia..

kenapa?

kenapa?

dia dah sakitkan aku dengan teruk kot.

so apa lagi yang aku nk ingat.

macam-macam aku rasa bila terlihat gambar dia dgn si dia..

sedih jangan cakap lah kan.

itu dah tentu-tentu aku rasa.

sebenarnya aku masih tak boleh maafkan dia..

aku tak boleh nk terima hakikat yang dah kehilangan dia.

dah lama aku kehilangan cinta itu..

sayang yang tak mungkin kembali lagi.

ternyata aku masih belum sembuh..

aku tak mampu menyembuhkan luka yang terlalu dalam ini..

sakit yang teramat.

semoga aku tabah menempuhi hari2 yang akan datang..

biar apa pun yang terjadi..

aku tetap harus teruskan hidup..

BIAR PUN LUKA INI MASIH BERDARAH..

Puteri Nissa Ben :'(

No comments:

Post a Comment