Sunday, April 8, 2012

Something missing.

Rasa mcm something yg tak kne je skrg..empty..lonely..sadness..boring..hurt..mcm2 lah aku rasa skrg ni...actually aku tak tahu apa yg dah jadi kat aku skrg nie..rasa mcm org giler pon ada nie..sumpah aku sakit hati...with 2 things..first..pasal bf aku yg wat bodoh je ngn aku..klo agak2 dah tak syg aku...blah je lebih bagos kan..dari seksa aku mcm nie..aku dah lah ada dia sorg je..dtg dia lagi nk wa hal pulak...fuck sial rasa nk mrh je skrg nie tahu tak !! aaaaaaaaaarrrrrrggghhhh...
okay 1 lagi pasal adik angkat sorg nie..cakap mmg tak serupa bikin..aku dah agak dah..hal nie mesti akn jadi punya..cakap xnk couple lah until abis belajar...tup2..dah ada relationship skrg...why not u tell me adik..im here okay..aku belom mampus lagi lah..hmmm..knp lah semua benda nie jadi dalam masa yg sama..why and why??i need the answer even a stupid answer...klo lah aku nie boleh pergi jauh...aku dah lama buat taw...ya aku nie tak penting kan..so wat apa nk care pasal aku...is okay...soon oe later..aku akn pergi dari snie..and make a new life..with me and myself know what happen to me...so to all people make me sad...one day u will regret..mark my words...

No comments:

Post a Comment