Tuesday, June 14, 2011

Mulut kau macam haram!

Aku benci giler ngn kau skrg nie...weh kau bangga kan kawan2 kau kutuk2 aku...sebab kawan2 kau xtau lagi perangai kau yang sebenar ye...tak leh blah je perangai kau kan..kau ingat aku suka lah perangai kau tu...now aku taw knp kau tertiba ada gf...sbb kau dapat taw aku dah ada bf kan..so bagus lah tu...xpe lah gf kau pon dapat sisa aku...so tak kesah lah weh..btw...kalau kau betul2 sayang kan pompuan tu asal kau dgn aku dulu..padahal dulu lagi kau dah leh couple ngn dia..aku mmg rasa nak lempang je muka kau tu...weh kau tu cakap tak serupa bikin lah...aku mmg lah benci sgt kau tu...aku tak remove kau..biar kau remove aku..kau ingat aku nak mengalah cm tu je...ops lupa...btw kau nak tau tak...bukan aku sorg je yg menyampah ngn kau..tapi ada org lain jugak menyampah ngn kau...perangai kau yg bajet bagus and konon ye ramai pompuan suka tu...peh berlagak...sebab aku panggil kan sweet talker...dah sah2 kau mmg sweet talker...weh kawan2 kepada kau tu...meh snie tanya aku ape tu sweet talker..sweet talker is org yg suka tabur janji2 manis kat pompuan...and suka sangat main2 kan perasaan pompuan...itu sweet talker BODOH!!.
kau betul2 menguji kesabaran aku...ingat..aku mampu jadi lebih jahat dari ape yang kau sangka...mulut kau betul2 mcm haram...ingat kau kate xpe kalau aku or sape2 xnk marah kan kau...xpe lah...aku pon mmg tak kan maafkan org mcm kau...

No comments:

Post a Comment