Monday, May 16, 2011

Same like my situation

Last few day...aku tgk citer nie kat astro..then aku pon actually xtau lah nie citer pasal ape kan,.
then layan je lah...punya lah layan citer nie..tertiba aku terasa...situation citer nie macam aku penah lalui...mmg xleh blah..aku jadi teringat kat dia pulak...elok2 aku leh lupakan dia..terus jadi ingat balik...situation aku sama mcm lelaki nie..dia sayang kat pompuan nie...tp pompuan nie nak jadi kawan je..but the same time dia nak manja2 ngn lelaki nie...sama lah macam situation aku nie ha..mamat nie tak ready nak ada gf...tapi dia nak ada org manja2 ngn dia..aku betul2 tak sgka..citer nie ngn aku ada persamaan...mmg xleh blah lah...yang paling best..akhir kata...pompuan nie kawin ngn org lain..but dalam situasi aku...aku pulak dah ada bf...tu yang lain...ape2 pun...kenangan antara aku ngn dia..biar lah berlalu bergitu saja...

No comments:

Post a Comment