Wednesday, June 16, 2010

Adakah ini cinta?


Adakah ini cinta?
masih tidak dapat melupakan dia..
masih tidak boleh benci dia.
masih cinta kan dia.
kadang-kadang aku terfikir..
kenapa aku masih tidak boleh lupa kan dia..
ya aku akui..
seandainya dia masih mahu kan aku..
aku akn terima dia.
kerana mungkin dia lah cinta pertama aku.
tak pernah aku jadi begini.
otak aku sentiasa ingat kan dia.
aku cuba sedaya upaya..
tapi masih lagi aku ingat kan dia.
apa yang aku fikir kan ini..
hidup aku seharusnya dah bahagia..
tapi cinta itu sementara..
aku benci dia.
namun adakah perasaan benci sebenarnya cinta?
aku keliru dgn hati ku sendiri..
sekarang pintu hati aku dah tertutup..
mungkin hanya lelaki yang tulus ikhlas saja yang
bisa membukak pintu hati ini kembali..
namun siapa lelaki itu??
Hanya YANG MAHA ESA..
yang tahu segalanya..

No comments:

Post a Comment