Tuesday, January 12, 2010

senyum dalam berduka..

Di wajah terukir senyuman tapi di hati luka berdarah..aku menangis sepenuh hati semoga aku dapat membuat hati aku lega dan melepas kan segala yg terbuku di dalam dada..menangis tidak mampu menyelesai kan apa-apa pun..apa yg kau rasa?bukan kau yg merasa..aku korban kan diri ku agar kau bahagia..pedih nya tidak terkata bila aku di tinggal oleh kau yg bukan kekasih ku..tiada apa yg ku dapat mengorban kan diri untuk kau yg ternyata bkn kekasih ku..tapi apa dia peduli?kerana yg kena bkn dia..aku ini hanya seperti pakai buang di buat nya..menyesal tiada guna nya lagi..menangis sudah tiada erti..ketawa dan tersnyum umpama terpaksa..kau tinggal kan aku untuk memilih dia..kau kejam kerana buat aku percaya dengan janji2 dan kata2 kau..aku seperti terikat dengan semua itu..aku cuba melupakan..namun hati aku masih tidak dapat menerima segala yg terjadi..ya aku yg berduka..kau bergembira..luka yg aku tanggung ini terlalu dalam..sehingga aku tidak boleh mengubati..aku hanya mampu berdoa agar aku bisa menerus kan hidup ini dengan tenang..selagi aku belum mendapat kan jawapan dari kau..aku masih lagi menanti..dan aku harap kau sedar apa yg kita pernah lalui bersama...aku mengerti andainya aku ini tiada apa di mata mu..jika kau fikir aku terlalu taksub pada CINTA..kau silap..aku juga manusia biasa seperti kau dan manusia lain yg hidup di muka bumi ini..aku di cipta kan sama seperti manusia lain yg di lahir kan dengan hati dan perasaan..adakah kerana umur aku??aku tidak boleh memiliki cinta??ada kah kau merasa kan diri kau sudah cukup dewasa untuk memiliki cinta yg sejati??buktikan kedewasaan kau..jangan terlalu pandai berkata2..tapi tidak mampu untuk membuktikan nya..seharusnya kau yg merasa kan apa yg aku tanngung di dalam hati ini..hati yg pedih..hati yg terlalu sakit..mengapa kau bisa bahagia..knp bkn aku??aku terlalu menyayangi mu sehingga aku menjadi buta..buta hati..mempercayai kata2 dusta kau..sudah lah..aku terlalu penat untuk menangis lagi..Berikan lah aku secebis kasih sayang dan kebahagian agar aku bisa 'PERGI' dengan tenang..

No comments:

Post a Comment