Thursday, April 28, 2011

Fucking hate You..

Fuck!itu ayat pertama aku nak bagi kau..xboleh blah...kau add aku tuk ape??kau nak stalk page aku ke pompuan??weh kau nak dia??amik lah..aku pon dah tawar hati dgn dia lah...aku pon xkesah lah...aku pon nak kan kehidupan aku sendiri...selama nie aku hidup jugak walaupun tak ada bf..makin sehat je...hahaha..so kau nak dia..amik lah weh...tak guna pon aku gaduh ngn kau sebab dia..kau tak kenal dia lagi...esk bila kau dah kenal dia..baru kau tahu dia macam mana....weh..dia mmg romantik..dia mmg baik..tapi dia pon mampu jadi heart killer...aku pon dah syg dia...tak boleh nak patah balik..tapi day by day...aku makin ok..aku makin sehat...well...is ok my dear...soon aku akn brubah..sampai kau dah tak kenal aku...i swear..aku pasti akan buat..

No comments:

Post a Comment