Saturday, March 19, 2011

Happy Ke??

Happy..
memang happy sgt2..
kenapa??
mungkin sebelum nie aku asyik sedih je..
so is time for me to join the happiness moment..
penat lah merajuk2 nie..
and sedih2 nie..
macam xde life je..aku happy macam nie..
sebab aku nie ramai kawan yg leh buat aku happy...
walaupun xde kekasih hati...tak bermakna aku xleh happy kot..
aku di keliling oleh hamba2 Allah yg selalu ada disisi aku..
well..life mmg macam roda..ari nie kat atas..esk kat bawah..lusa kat atas balik...lutat kat bawah blk..macam tu lah kehidupan..
aku mmg xsuka nk sedih2..nak buat macam mana kan..aku mmg mcm nie..
hahhahahaha...sengal je..
yang penting aku tak buat life org lain tak happy sebab aku..
kepada org2 yg pernah buat aku tak happy tu..
aku tak kesah lah ...
malah aku makin cinta and sayang kat ko..
hahahhahahahhaa..
i love you damn much..

No comments:

Post a Comment