Tuesday, February 15, 2011

Asyik sakit.

Aku makin sakit di buat ye..
tapi aku still leh bersabar..
ingat kan bila berjauhan nie..
dia akan brubah lah kan.
tapi aku tgk..sama je.
hmmm..
weh jangan sampai aku tawar hati dgn kau..
selagi aku leh syg kau nie..
tolong lah jaga aku..
aku banyak bersabar dgn kau..
kata2 kau kadang2 menyakitkan aku..
apa kau buat tak pernah nk jaga hati aku..
aku nie berusaha lah jaga hati kau..
weh..
jangan same kan sume org tu same..
setiap org tu ada perangai dia masing2..
if kau terkene benda yang same.
Itu bukan alasan kau tuk sakit kan aty org yg tak bersalah dgn kau.
kau terlalu banyak bagi harapan kat org lain.
so pernah tak kau pikir ape yang org tu rasa??
kau tu penting kan diri kau.
aku dah terlalu banyak berdiam diri..
kali nie aku dah malas nk jaga hati kau.
sebab kau pun tak pernah nk jage hati aku.
terima kasih lah kan.
sebab buat aku bertambah sakit.
aku akui...aku mmg lemah...cepat syg org..
tapi perasaan tu dtg tanpa aku duga..
kalau boleh aku pulang kan perasaan nie kat kau balik..
aku akan pulang kan.
sebab aku tau..
sayang kau bukan untuk aku sorg..
kau kongsi kan kasih sayang kat pompuan lain jugak.
aku hanya dapat sama mcm yg lain dapat..
beza aku dgn diorg...kau lebih sayang aku dari diorg..
aku pun tak ada cinta buat masa sekarang nie..tapi aku tak kongsi kasih syg aku nie dgn lelaki
lain...sebab dgn kau je yang aku kongsi..
walau pun u r not my bf.
but i still be faithful to you.
i will never share my love with other guys..
because only u i want..
just believe me..

No comments:

Post a Comment