Wednesday, October 27, 2010

Let's be friend again

yes..he reply my msg..hahaha..macam tak caya je ape yang aku baca...aku mimpi ke??tolong kejut kan aku skrg..aku xsedar ke ape yang berlaku ari nie..hahahah..sape kate aku xhappy bila dia bls msg aku and nk berkawan ngn aku..happy giler kot...happy tak terkata..hahahaha..i'm speechless..i can't say any words now...hahahaha...tapi xleh nk happy sgt..sbb just kwn je kot...aku kne byk bersabar...bagi peluang kat dia tuk ape yang terjadi kat diri dia..aku pun dah xdelah sayang sgt kat dia pun..dulu ada lah..kata org cinta itu susah nk datang dua kali tuk benda yang same...jadi aku dah xde perasaan yang same kat dia mcm mana aku ngn dia dulu..just perasaan nk kwn je ada..xsalahkan...hahaha..love is so sucks..hmm..bila tgk gmbr dia..mula lah rasa rindu kat dia..dia dah nmpk kurus giler skrg..knp babe..??u sehat ke??u cm ne skrg?byk benda aku nk tyn lah...aku rindu dia..tapi lupakan niat aku tuk bersama dgn dia..aku tk mungkin akan dapat bersama dgn dia..ape pun yang terjadi..nasi dah jadi bubur...dan tak mungkin benda nie akan berulang kembali..i know i will find my love one day..i just have to wait..and see what will happen soon..senang cakap..just wait and see..but i still love you..my love still strong for him..i can't deny it..

No comments:

Post a Comment